En kaninblogg är skapad.

Att skapa en ny blogg var ett svårt beslut, svårare en jag trodde faktist..

Min gamla blogg har jag trots allt haft länge, och det var inte lätt att lämna den. Men för att kunna fortsätta blogga, så kändes det nödvändigt med en nystart- Brokade kaniner.

Jag kommer att skriva om min dvv, Bella Notte som i skrivande läge fyller 18 veckor. Bella är svartbrokad, och min ögonsten helt klart. Hennes syster bor också hemma hos oss, en brokad japantecknad zobelsiames, hon heter Molly, också hon en charmig tös. Bella och jag hoppar lite, och förhoppningsvis kommer vi att komma ut och tävla, det är iallafall målet. Hemma hos oss bor också katten Skorpan, Sibirisk katt på 5 år, världens finaste.

Jag heter Emma och är en glad 98, och börjar altså 6:an till hösten. Jag har också ett stort intresse för hästar och har ridit i 5 år. Fota gör jag med min och pappas Canon EOS 400D, riktigt bra kamera, oftast iallafall xD.
Jag är en riktig läslus, och skrev lite recensioner på förra bloggen, får se om det blir några här också.

Varje dag tänker jag försöka skriva ihop lite kaninfakta, mest för att själv lära mig, då jag fortfarande inte kan så mycket, men lär mig mer och mer för varje dag.

Jag är helt enkelt en ganska vanlig tjej, med två föräldrar och en lillasyster.

Hoppas att ni kommer att gilla min blogg.





(L)Kommentarer(L)
Postat av: Elin

Vad kul med en till kaninblogg! :)

2010-08-06 @ 12:26:11
URL: http://billikanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0