En liten lurvboll.



Visst är den sjukt söt? Detta är Saras nykomling, en madagaskarbrokad lejonhuvad hane på 6-7 veckor. Sara funderar fortfarande på namn, men vad hon än väljer så kommer det att passa på sötisen (: Jag och Alva fick komma och kika på han ikväll, när han skulle äta.






(L)Kommentarer(L)
Postat av: sara

aw min lilla sötnos:D Han heter Teccy nu:) men kallas Lurvis^^ han va inte så rädd idag, och jag kunde gå den korta vägen^^ fast först blev han rädd när mamma kom efter mig men sen när ja skramla me matskålen och prata me han blev han ju inge rätt utan då kunde han knappt vänta^^ och sen när jag kom tillbaka me vattenflaskan blev inte heller rädd^^ och han är så nyfiken så fort man rör me handen i buren måste han nosa på en^^eller om man rör om i buren^^längtar tills imorgon när jag får hålla på me han mer:)

2010-08-10 @ 10:44:23
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0