Debut Rak Mini


 © Sara, www.sarabubbis.blogg.se


Bella gick på 0+0 i Rak Mini igår, och Mollie på 3+0, är jättenöjd och glad. Jag var lite nervös innan, när jag stog där i regnet och väntade på att få starta med Bella, och hon mest ville iväg. Men det gick jättebra, Bella vann klassen, och Mollie kom tvåa. Visserligen var det bara Alva och jag med i klassen, men ändå. Vi tävlade på en tävling arrangerad av Ångermanlands kaninhoppare, som vi är medlem i :)
Sara följde också med, så hon skickar förhoppningsvis sina bilder någon dag. =)

Första siffran står för hur många fel man fick i grundomgången, och andra för hur många fel man fick i finalen (om man kommer till final). Altså om du får 0 fel i grundomgången och 3 fel i finalen skriver du:
0+3.
Ett exempel till:
Du får 5 fel i grundomgången, och kommer inte till final, då kan du skriva:
5.



Alva & Mollie.



Jag & Bella Notte.





Jag kommer inte ihåg kaninen + förares namn.


(L)Kommentarer(L)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0