Sara är hemma.

Woohoo, äntligen har Sara kommit hem :D På köpet får man snart träffa en liten lurvboll, för Sara hämtar sin kanin idag! En lejonhuvad hane. Så igår när Sara var här och hämtade transportburen, så fick Vilma, jag och Alva fullt sjå med att försöka komma på namn - både seriösa och oseriösa :P . Sara har dock inte bestämt namn än, men det blir nog något sött (: Sara var med Vilma, mig och Alva igår också (Vilma hade sovit hos mig (: ) Och Alva, jag och Vilma klädde bla. ut oss och stog vid vägen och vinkade åt bilarna :P En tutade åt oss xD.
Vi körde sanning eller konka också.

En lyckad dag igår också, alltså. Idag kommer farmor hit (som igår :) ) och vi får väl se vad vi hittar på. Dock har Sara sagt att vi ska få titta på hennes sötnos :D <3



Sara och Bella.

(L)Kommentarer(L)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0