Bloggar i bilen

Sitter i bilen just nu, och bloggar på IPaden. Har aldrig gjort det förut, men det var riktigt roligt. Som ni kanske har märkt har vi rätt mycket tekniska prylar men det beror antagligen på att jag har en pappa spkmär lite pryltokig. Men mig gör det ingenting. Vi ska hem till mormor och morfar och äta middag. Ingen Alva med heller, känns riktigt tomt. Hon sover hos sin kompis. Har ni tur bloggar jag mer ikväll, men måste packa inför morgondagen också när vi far till Östersund. Vi måste åka runt kvart över sex på morgonen till träningslokalen. Är nog en bra ide att läggs sig tidigt ikväll. Men nu är vi framme. Trevlig lördagskväll <3

(L)Kommentarer(L)
Postat av: elsa

sv:

Jag + familj var där i slutet av oktober trorjah :)

2010-12-04 @ 21:06:08
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0