Farlig stege

Jag och Sara var ute förut och fotade, och då tog jag med reflexskärmen. Vi fick då för oss att klättra upp på lekstugetaket och rikta solen neråt mot trädet. Sagt och gjort, jag springer och hämtar en stege och ställer den mot lekstugeväggen. Sen ska jag försöka skotta taket, och vips så faller stegen! Min tanke var : coolt xD Men snön var mjuk iallafall, så jag överlevde tur nog :p Sedan fick Sara hålla i stegen åt mig när jag klättrade upp. Men roligt var det iallafall xD och väldigt annorlunda. Ja menar, vem har inte sett någon film när stegen välter? Men vara med om det på riktigt var skoj. Synd att inte Sara filmade.





















Fotograf: Emma & Sara http://sarabubbis.blogg.se 
Modell: Emma (jag).
Kameror: Canon EOS 400D & Olympus E-500

(L)Kommentarer(L)
Postat av: elsa

svar: okej, vad kul! :D när var du där??

2010-12-04 @ 16:35:53
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0