Matchresultat

Dagen började vid 5-tiden igår och jag var minst sagt trött. Men jag tog mig upp och vi for iväg till samlingsplatsen. Där möttes vi av andra trötta och frysna basketspelare - men glada! 
Jag åkte med Elin, Lisa och Elins mamma. Vi halvsov lite i bilen och lyssnade på julkalendern. 
Väl framme i Östersund blev det match. Resultatet var ungefär: 14-107. Men aja, dom var faktist 95:or. 
Därefter käkade vi lunch och sen for vi in till stan. Vi fastnade på Electrolux där vi såg ''Kung Fu Panda''. 
Men när klockan blev halv tre (I think) for vi ut mot en ny matchlokal, och väl där träffade jag Jonna! Det var jättekul att träffa henne, och vi gav varandra varsin julklapp :-)
Denna match slutade också med förlust, men slutresultatet var faktist bara: 30-40 (o.b.s ca!) så vi var riktigt nöjda iallafall.

Sen for vi trötta hemåt, och jag måste erkänna att jag var rätt trött morgonen därefter :-P


(L)Kommentarer(L)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0