Wooh!

Jippi, fick precis veta att vi ska träffas 06.30, istället för 06.45. Så nu blir det ännu tidigare att kliva upp för mig. Vi är fortfarande hemma hos mormor och morfar. Dom tog fram gamla kläder jag, mamma eller Alva haft. Jättegulliga, men mamma slängde det mesta. Synd tycker jag, som inte tycker om att kasta bort saker. Bokmalen jag hittade böcker också, då har läst lite. Saknar mina bilder, känns rätt skumt och inte ha några bilder i inläggen. Men i värsta fall får jag väl läggs in lite extra bilder Men nu ska vi hem, tack mormor och morfar för den goda maten :-)

(L)Kommentarer(L)
Postat av: Hanna

Haha! Ja, fast jag hoppas att jag inte behöver utnyttja den fördelen. xD

2010-12-04 @ 23:57:41
URL: http://hannnss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0