Första snön!

Äntligen har den första snön kommit, några decimeter snö har det blivit under natten och dagen. Jag älskar snön och att julpynta, allt blir så fint och mysigt då. Sen älskar jag att åka slalom också, så vintern är en av mina favoritårstider.
Idag red jag förövrigt, hade Nicky och vi gjorde olika balansövningar. Den värsta var när vi skulle dra upp benen och hålla ut dom från sadeln! Mina stackars otränade ben bara dog. Vi körde även lättridning i galopp, två+ett lättridning i trav samtidigt som man vevar med armen och lite mer :) Men det var riktigt roligt, kul med lite omväxling.

När jag kom hem så pratade jag med Sara, som berättade att selarna vi beställt hade kommit!
Så efter middagen var Alva och jag ute och invigde dom tillsammans med våra bäbisar. Det var ju roligt att dom kom just idag, eftersom det var extra kul med snön. Bella och Mollie var ganska fundersamma först, men upptäckte snabbt att snö var skojigt.

Bilder på bäbisarna i sina nya selar och i snön fotas förhoppningsvis med Sara på fredag.
Hörs!

(L)Kommentarer(L)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0