Godmorgon

Godmorgon alla pigga :)
Idag klev jag upp vid 6-tiden, kunde inte sova längre. Jag är väldigt nervös, och har haft svårt att sova hela natten.
Nu är allt förhoppningsvis nedpackat iallafall, och nu väntar jag bara på att klockan ska gå så vi kan åka. 

Bella och Mollie var sura imorse, dom förtsog inte varför dom inte kunde få pelletsen nu, utan bara fick påfyllning av hö och nytt vatten. Men dom behöver inte vara oroliga, såfort dom satt sig i burarna så serveras pelletsen och grönsaker. Lite hö i höbollarna kan dom också knapra på:)

Jag ska fixa ett tidsinställt inlägg som kommer komma upp under dagen, så ni får något att läsa.
Hur det gick får ni höra när vi kommer hem.

Bella:
Krok Lätt *2

Mollie:
Krok Lätt

Bella startar två gånger i Krok Lätt, men Alva ville bara starta en med Mollie.

Sara följer även med idag :)


Bella på nybörjarkursen


Mollie deb Rak Mini.

© Sara www.sarabubbis.blogg.se
Modeller: Bella Notte & Mollie
Kamera: Olympus E-500

(L)Kommentarer(L)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0