Krok-Debut!

Imorgon blir det Krok Lätt-debut för Bella och Mollie. Tävlingen arr av Ångermanlands kh. Sara kommer antagligen att följa med.
Idag har jag mest förberett för tävlingen och fyllt i tävlingsböcker, men träffade Bea och Sara en stund också.
Har promenixat med en glad Bella också, som tyckte det var roligt att komma ut trots att det blåser idag. Skulle bli ganska bra väder imorgon också, sol och moln och plusgrade mitt på dagen. Det gillas.

Nu ska jag packa lite selar tror jag, och göra iordning transportburarna.

Kvällen spenderas hos mormor och morfar, hoppas morfar lagat något gott, fast det brukar han alltid göra.

Bloggar innan vi far imorgonbitti :)


Krok-bana i Torsvik


(L)Kommentarer(L)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0