Nu åker vi snart!

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Vi åker till Sthlm vid 24-tiden inatt, så har ganska lång tid kvar att vänta (:
Våra små bebisar flyttade vi över till Sara för ca två timmar sen, där får dom det bra. Blev mycket att bära, dock. Vi bar över hinder och lite mat och selar igårkväll, när Alva och jag städade kaninboden. Men resten bar vi över idag. Vill säga, två burar, spån, halm, hö, pellets, grönsaker och två kaniner. Tack Sara!

Nu ska jag försöka hitta på något att göra,

Kram Emma.


Grannkatten  Lova.
© Emma.J


(L)Kommentarer(L)
Postat av: sara

jättefin bild=), Bella gäspade idag när jag kom hem från skolan=) det var jättesött:)

2010-10-12 @ 15:49:37
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0