Promenad med två gullungar

Har varit ute med Bella, vi var och gick lite överallt. Tränade styrning och att stanna med henne, även att lyfta upp henne, som hon tycker är obehagligt när man är ute i sele. Gick super ibland, ibland så var man ju bara tvungen att vända sig om och springa under mattes ben xD Men är supernöjd iallafall :) Blev betesbur idag för Bella och Mollie, vi fick ju riktigt härligt väder idag :) Efter att jag varit ute med Bella, gick jag ut med Teddy, eftersom Sara är bortrest så har jag passat han över helgen. Ska gå dit en gång till sen hade jag tänkt och gosa och kanske borsta han igen, innan Sara kommer hem. Gick bra att gå ut med Teddy också. Han är sjukt gullig, glädjeskuttar och springer på. Selen och kopplet bryr han sig inte om. Använde inte kopplet, utan hade dett löst. Om han gick t.ex under en buske, lyfte jag bara undan han. Han var jätteduktig, men var inte ute mer än ca 10 min, eftersom han inte gått i koppel så länge :) Sedan gosade vi, och imorse borstade jag han. Var ute med Teddy igår också, han var lika duktig då :D


Teddy :)


Bella när hon nyss hade kommit hem till oss.


Bella nu :)


Mollie när hon kommit (:


Mollie nu  :)



(L)Kommentarer(L)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0