Tonåring

Detta inlägg skrivs lördag den 20 November 2010 kl 14:10 - 14:25

Inlägget publiceras fredag den 8 April 2011 kl 7:11, på min trettonårsdag.

Dom här sakerna hoppas jag har inträffat då:

*Bella har börjat hoppa igen, och jag planerar tävlingar för fullt.

*Jag sköter skolan superbra, och har alla rätt på proven.

*Jag äger några hinder till.

*Jag har en medryttarhäst.

*Bella och jag har starkare kontakt.

*Jag är en starkare människa.

*Jag är lycklig.





Some Dream Can Be True
I Hope So..


Till mig själv:

Ge aldrig upp, kämpa kämpa kämpa! Låt ingen trycka ner dig, var stark och självsäker!
Du lever bara en gång, så lev ut ditt liv och gör saker du vill göra.
Ingen är som du.

Grattis på trettonårsdagen.


.. I Hope So 

(L)Kommentarer(L)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0