80 cm!


Blev lite längdträning med Bella idag, plus friskuttning och vanlig selpromenad. Hon lyckades faktist klara 80 cm idag! Jag blev superstolt över lilltjejen. Vi har endast hoppat längd en gång tidigare, men då stannade vi på 70 cm. Hon var väldigt gosig idag, och pussades på både kläder och mig. Min fina älskling.
Gjorde helt enkelt så att jag satte upp hindret på ungefär 50 cm, sedan promenerade vi runt i trädgården. Ville Bella hoppa fick hon göra det, annars struntade vi i det. Men det ville hon, hon sprang och nosade på allt, och kanade på isen, och sedan skuttade hon över hindret :p (Jag korrade henne dock ibland när hon kommit för nära hindret)
Igentligen hade jag tänkt stanna på 70 cm idag också, men eftersom Bella var så duktig så fick hon skutta över 80 cm en gång också, innan vi avslutade med promenad. Åttio centimeter är förövrigt ingångslängden i längd.
Hoppas vi kan tävla längd sen, eftersom hon fyller 1 år 30 mars. Hon ska förövrigt reggas, på namnet Bella Notte. Mollie reggas på namnet Mollie Mus.
Tillägger även att 70 cm och 80 cm hoppades utan sele.




Oj, så lång man kan bli.


(L)Kommentarer(L)
Postat av: sara

duktig liten Bella:D

2011-01-30 @ 19:43:43
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: Emmy Asklöf

Oj, 80 cm? :D

Kram

2011-02-01 @ 21:49:47
URL: http://emmyasklof.blogg.se/
Postat av: Emma 15&gravid

Gud vilken söt kanin! :)

2011-02-05 @ 12:43:41
URL: http://mommyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0