En söndag i mitt liv

Denna söndag spenderades med Alva och Sara, och morgonen i skidspåren med familjen.
Sara och jag bakade chokladbollar, dom blev riktigt lyckade. Hihi, vi gick med en glasskål upp till Sara för att hämta kakao, eftersom det var slut :p
Efter middagen körde vi femkamp, precis som igår. Vi körde ägglopp, pilkastning, sprang, ehm.. kastade ringar, hoppade kaninhinder, boll-på-huvudet och bowling. Sara vann, jag kom tvåa och Alva trea.
Riktigt skoj var det, fast jag och Alva tappade våra ägg. Jag blev så sjukt stressad när Sara kom bakom mig, och började springa, och vips!

Inga bilder idag :p

Men nu ska jag iallafall se på Solsidan, det hoppas jag att du också gör :)


Bilden kommer från exempelbilderna på datorn.

(L)Kommentarer(L)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0