Jump over Lätt!

Igår hopptränade Bella, Teddy och även Mollie. Lilla Mollies hopp fångades däremot inte på bild.
Bella lilltjejen var duktig, klarade maxad Lätt-höjd på både parkbänken och Halv-tvåan. Dock minns jag inte om H-tvaåan var maxad i framkant ..


Teddy hoppar Parkbänken.


Parkbänken maxad (Lättklass)


Så kan man också gö´, token <3


Eller så <3 (fy till mig som inte släppt på kopplet !)

Usch, ser nu på flera bilder att jag har haft kort koppel! Måste verkligen tänka på det, det är inte acceptabelt.
Den som det blir jobbigt för är ju Bella, som redan har haft det tufft med hoppningen. Usch för mig!

Bilderna är fotade av mig, Emma. J eller Sara, www.sarabubbis.blogg.se
Kamera: Canon EOS 400D
Extrablixt: Canon Speedlite 430EXII
+ för ovanlighetens skull ett stativ :-)

(L)Kommentarer(L)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0