Bildbomb

Var ute med Alva i lördags och släpade fram lite hinder. Hoppade med Bella och Mollie, och fotade. Bella var inte speciellt hoppsugen men vi tog det lugnt och hoppade lågt. Då gick det bra.
Mollie var däremot superduktig. Första gången jag satte henne framför hindrena förberedde jag mig på att få korra henne, och vips! Över första hindret och fortsatte med samma fart över det andra. Superduktig tjej.


Bella Notte med Alva.

Bells.

Duktig flicka.

Luktar gott (:

Här kommer jag!

Riktigt cool bild som A tog.


Storhopparen Mollie Mus.

Sötnos.

Tok-ninen.

Älskar dig.

© Emma. J & Alva. J
Modeller: Mollie Mus & Bella Notte.
Kamera: Canon EOS 400D.

(L)Kommentarer(L)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0