Film på film..

Tänkte dela med mig av lite filmtips :)
Igår hade jag och Sara tänkt se A Walk To Remember (som jag kommer till senare) men vi var tvungna att vänta några timmar innan vi kunde se den. Därför bestämde vi oss för att se Älska mig. (länken nedan.) Den var bra, och sorglig. Men lite förvirrande.. Men ett hett filmtips, men kom ihåg : var beredd på plötsliga scener som skrämmer vettet ur en!

http://www.youtube.com/watch?v=3PLj3tXXMMc

Sen såg vi också på A Walk To Remember, eller ja, tills jag somnade xD
Men den var verkligen bra! Sjukt sorglig även den, men av andra anledningar. Också denna rekommenderas att se. Den var inte läskig och antagligen barntillåten, Alva kunde se den iallafall, och hon är bara 10.

Det var det vi såg :p


(L)Kommentarer(L)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0